Levering og fragt
Hvordan leveres mine varer og hvad koster fragten?
Fragtprisen er 39,- og fri fragt på alle ordrer over 499,- i Danmark.
Vi bestræber os på at få afsendt din pakke samme dag, eller senest næste hverdag efter din bestilling. Vi sender med GLS, da vi har god erfaring med deres service og deres måde at håndtere din pakke på.
Hvor lang tid tager det før jeg modtager min pakke?
Så snart din pakke er afsendt fra vores butik, kan du forvente at modtage den indenfor 1-3 hverdage.
Betaling
Hvordan betaler jeg for mine varer?
Når du har fyldt din indkøbskurv med de ønskede varer, klikker du på ikonet i højre hjørne der ligner en indkøbsvogn. Her fra klikker du på den lille knap “kasse”.
Her kan du udfylde dine oplysninger til levering af din bestilling og til højre på siden har du betalingsmulighederne Dankort/Visa og mobilpay.
Hvordan ved jeg om min bestilling og min betaling er modtaget hos jer/ Intens Living?
Når du har udfyldt dine oplysninger og har betalt for din ordre vil du modtage en mail med en bekræftelse. På den måde ved du, at vi har modtaget din bestilling og at vi vil gøre dine varer klar til afsending hurtigst muligt.
Bestilling og reklamation
Hvordan bestiller jeg en vare hos Intens Living?
Klikker du på fanen “shoppen”, vil du komme til vores webshop. Her vil du finde forskellige kategorier, som kan guide dig hen imod de varer du søger. Når du finder en vare, som du ønsker at købe, klikker du på den lille knap hvorpå der står “Tilføj kurv”. Din vare er nu i din indkøbskurv og du kan shoppe videre. Når du er færdig med at ligge varer i din kurv, klikker du videre til kassen på ikonet der ligner en indkøbsvogn i øverste højre hjørne.
Hvordan kan jeg kontakte Intens Living hvis jeg har yderligere spørgsmål?
Du er altid mere end velkommen til at sende os en mail på info@IntensLiving.dk. Vi bestræber os på at besvare din henvendelse indenfor 24 timer. Ønsker du at blive ringet op, så skriv i mailen hvornår på dagen vi kan kontakte dig og tilføj dit tlf.nr.
Returnering af en vare eller reklamationer, venligst kontakt os.
Hvis du har en defekt vare eller at den på anden måde ikke opfylder dine krav, så husk altid at kontakte os, så vi sammen finder en løsning. Den bedste måde, at kontakte os på, er ved at sende en mail til info@intensliving.dk, hvor du beskriver hvad problemet er med den vare du har modtaget. Vi bestræber os på at besvare din mail indenfor 24 timer.
.